Javítási munka


Kovács_Béla_Sándor # 2011.06.09. 12:43

Kijavíttathatod mással, és követelheted a költség megtérítését. Bizonyítani kell tudni, hogy felhívtad őket a javításra, és azt is, hogy nem teljesítenek.

dia83 # 2011.06.08. 10:38

Tisztelt Jogifórum!

2010. szeptember közepén rendeltünk nyílászáró és redőnycserét. Az előleg befizetése után 3 hétre ígérték a munkát, amit végül a mi többszöri megkeresésünkre teljesítettek 2011. január végén.
A köztes időszakban telefonos, panaszleveles megkeresésünkre nem reagáltak, telefont nem vették fel, ők vissza nem hívtak tájékoztatás végett.
Ezt csak azért írtam le, hogy mennyire megbízható a cég.

Tehát január végén befejezték a munkát, és most derült ki, hogy a redőnytokokat elfelejtették rögzíteni, ami eddig az anyag vastagsága miatt tartotta magát, viszont most a használtságtól kidőlt, amit egy nagyobb vihar le is szakíthat.

Felvettük a kapcsolatot a céggel, hogy javítsák ki, de a szokásos módon intézik. Megmondják, hogy mikor jönnek, majd nem jönnek és nem is szólnak.

Ilyen esetben mit lehet tenni? Hisz ha jól tudom a szóbeli megállapodás is megállapodás, de jelen esetben úgy érzem, mi semmit sem tehetünk, csak várunk, hogy nehogy vmiben kár történjen, vagy vki megsérüljön.

Milyen lépéseket tegyek, hogy az esetleges felelősség ne minket terheljen, illetve hajlandóak legyenek a felvállalt munkát teljesíteni.

Köszönettel
Klaudia